A l'entrevista d'avui hem pogut parlar amb l'equip de la revista Grafica i Questiones Publicitarias, en Patrícia Lázaro, Alfons González i Leonor Balbuena. Ens explica com que vol dir una revista "Diamant", que simbolitza tenir una revista que se sitúa en el primer quartil (Q1) i que implica obtenir el segell de FECYT.