El nou curs acadèmic arranca amb una nova temporada a UABmèdia amb un equip completament renovat. Els nous integrants ja estan posant tot en marxa els programes clàssics i els nous formats d'aquesta nova etapa. De Comunicació Interactiva comptem amb l'Helena Jara, el Marco Cheng, el Joel Ibáñez i l'Aina Gallardo; de Periodisme, el Pau Garrido i l'Oscar Tercero i, de Comunicació Audiovisual, l'Ivette Aldana.
L'Oscar és un apassionat del món de la comunicació i la cultura, està desitjant crear contingut per entretenir i informar amb humor i professionalitat. El Joel és català i fa coses, es un apassionat al Tableau, i té un plug-in per tot. Ara bé, li apassiona el shitposting. El Pau no té sentit del perill i li agradaria practicar periodisme de guerra o a l'Hola, que no és pas gaire diferent. La Ivette és una amant del món audiovisual. Disposada, s'apunta a un bombardeig. L'Helena es una becària amb ànima de ràdio i un cor de cinema. Innocent, curiosa i sempre buscant la manera més divertida d'explicar una història. L'Aina és una ment curiosa i creativa que combina l'art del disseny amb la lògica de la programació. Un equilibri entre caos i codi. El Marco és un noi amb ganes d'adquirir nous coneixements i experiències, interessat a aprendre en diversos àmbits.